Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Na podstawie informacji PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) w firmie DRABO staramy się kierować strategią CSR, czyli społeczną odpowiedzialnością biznesu, która obejmuje działania uwzględniające m.in. interesy społeczne czy aspekty środowiskowe tj.: darowizny, akcje i sponsoring na rzecz lokalnej społeczności; działania proekologiczne (np. cyfrowy obieg dokumentów, wykorzystywanie papieru pochodzącego z recyklingu itd.) oraz inne działania dotyczące zagadnień konsumenckich, prawa człowieka czy uczciwe praktyki operacyjne. O wszystkich działaniach informujemy na naszym profilu firmowym – wystarczy śledzić nasze posty na bieżąco.
Wytyczne CSR nie są normą zarządzania systemowego i nie zawierają wymagań do wdrożenia. Ma jedynie formę orientacyjnych ZALECEŃ(!), które przyczyniają się do wzrostu konkurencyjności firmy DRABO i kształtowania warunków dla zrównoważonego rozwoju społecznego i ekonomicznego.